טכנאי מחשבים

היום כמעט בכל בית יש מחשב שולחני או נייד או שניהם.
כמו שאנו דואגים לבריאות של הגוף ופונים לרופא בשעת הצורך,כל יש לדאוג לתפקוד של המחשב ולפנות לטכנאי המחשבים בשעת הצורך.
כמו שהגוף שלנו צריך תחזוקה,גם המחשב צריך בשביל לשמור על אריכות ימים.

בכל פעם שיש תקלה במחשב חשוב שיהיה לנו טכנאי מחשבים מוסמך,מקצועי ואמין שידע לאבחן את התקלה ולטפל במקצועיות וכמובן במחיר הוגן.
רובנו מכירים את התוכנית "יצאת צדיק" בה בודקים כל מיני בעלי מקצוע ובינהם גם טכנאי מחשבים וע"י מצלמה נסתרת בודקים את מקצועיותם,הגינותם ואת מחירם.

טכנאי המחשבים כמו הרבה בעלי מקצוע עובדים גם עם הידיים וגם עם הראש.
וכנאי מקצועי מתקן מחשבים אישיים,ניידים ונייחים ושאר הציוד ההיקפי הקשור למחשבים ודואג לבצע תחזוקה נכונה של המחשב וכמובן להסביר למשתמש כיצד לבצע זאת בעצמו.
טכנאי מחשבים מנוסה ידע לאבחן המון תקלות כבר בטלפון ואת חלקם גם יצליח לפתור בשליטה מרחוק.
כמו לכל בעל מקצוע גם לטכנאי המחשבים יש מחירון עבודה שנקבע לפי שעת עבודה (או חלק ממנה) בבית לקוח/העסק וכן שעת עבודה (או חלק ממנה) במעבדה.
ישנן תקלות בהן יצטרך טכנאי המחשבים לקחת את המחשב למעבדה לתיקון יסודי ומקיף יותר על מנת לחסוך זמן יקר של המשתמש/הלקוח וכן לבצע פעולות שניתן לעשות בד"כ במעבדה ולא בבית לקוח.

בשונה משאר מקצועות ה IT ,לטכנאי המחשבים יש יותר אינטראקציה עם משתמשי הקצה יחסית למתכנתים או מנהלי רשת וזאת משום שתפקידו של טכנאי המחשבים הוא גם לדאוג ולשמור על תפקוד תקין של המחשב וחוויות של המשתמשים שלהם עם חומרת המחשב והתוכנה.

טכנאי מחשבים טוב הוא לפני הכל איש שירות עם יחסי תקשורת טובים.
מעבר לעובדה שעליו לדעת לפתו ר תקלה כזו או אחרת בצורה מקצועית,עליו לדעת להסביר בשפה פשוטה וברורה למשתמש מה היתה התקלה וכיצד יש להימנע ממנה בעתיד ואף להמליץ על פעולות כאלו ואחרות על מנת שהתקלה לא תחזור על עצמה.

טכנאי מחשבים טוב גם אמור ללמוד ולהתנסות כל הזמן על כל החידושים שיוצאים בשוק הן מבחינה חומרתית והן מבחינה תוכנתית.
כאשר יוצר מעבד חדש או רכיב חומרה כזה או אחר ומערכת הפעלה חדשה מומלץ שאותו טכנאי יעשה את הבדיקות אצלו במעבדה ולהתנסות בכל מיני תקלות חדשות שעלולות לקרות ולדעת להתמודד איתן עוד לפני שמשתמש הקצה חווה אותם.

Open chat
1
היי,
אני זמין בוואצאפ לכל שאלה
דילוג לתוכן